Lekker sociaal!

1 nov 2013

SO MUCH JUMMY


Je kent het wel, het is zondagavond. Na en druk maar onvergetelijk weekend lig je languit op de bank en plots hoor je een kleine tornado vanuit je buik. Hetzelfde geluid wat je hoort wanneer je, nadat je fanatiek hebt afgewassen, het laatste restje vuil water door de goot ziet verdwijnen..
Laat ik er niet om heen draaien, je hebt honger, trek en zin in iets lekkers!

Ik weet van mezelf dat ik, wanneer ik de tornardo hoor, in actie moet komen. Want anders neemt
het 'Koekiemonster' in mij, mijn lichaam en geest over. Dan is niets veilig in huis en schrans ik
alles naar binnen.

Gelukkig, heb ik tot die tijd meestal nog even de tijd om na te denken en een verstandige keuze te maken. Muesli met yoghurt of appelpartjes met kaneel. Lekker én gezond.
Maar mijn 'tornado-bui' wil ook wel eens wat anders.
Om inspiratie op te doen kwam ik een hemelse site tegen. 
 FOODGAWKER | feed your eyes

Het is een hele prettige site om te bezoeken. Als je de site gaat bezoeken, wel
even doekje op je schoot leggen. Voordat je het weet, kwijl je alles onder.

Dus, beste mensen: HAVE FUN FEEDING YOUR EYES!


x



Super Yummy Raspberry TartRoasted Red Pepper Pizza
Pepperoni Pizza Lasagna RollsPumpkin Pie Spice Granola Bars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hou van leuke reacties! <3