Lekker sociaal!

29 aug 2013

Hee Halloo daar ben ik weer

Hee hallootjes,

het is al weer een paar dagen terug dat ik voor het laatst heb geblogd.
Omdat ik weiger een internet abonnement te nemen op mijn mobiel
en nukkig vasthoud aan mn oude vertrouwde prepaid, heb ik in tijden van
verbouwing wel is waar soms geen internet. 
(De muren werden gestuct en internet moest eraf.)

Ik denk dat ik lichtelijk internet verslaafd ben, want ik had het er echt
heel moeilijk mee. Geen tv, geen internet...Phoe. 

Gelukkig was Woody daar om mij tijdens deze moeilijke tijd te steunen.
Ik ben gek op dit lekkere knuffelbeest :3

Net kwam ze lekker bij me liggen. Terwijl ik mijn verslaving zat te voeden (te internetten),
verwikkelde zij zichzelf in een innige omhelzing met mijn arm.

En wie ben ik om jullie daar nou niet van op de hoogte te stellen..

:-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hou van leuke reacties! <3