Lekker sociaal!

29 aug 2013

Imagine Dragons


Op internet (as usual) ontdekte ik vandaag een nieuwe band.
Imagine Dragons is een indierock band uit Las Vegas. Werkelijk waar, had ik nog nooit van gehoord.  Maar hun single 'Radioactive' is woest aantrekkelijk. Brutaal, vernieuwend en indie.
Vooral hun videoclip, waarin ze gebruik maken van super fluffy knuffels, die elkaar op een wrede manier te lijf moeten gaan, zet een hele aparte sfeer neer. Geniaal, vind ik persoonlijk.

Het zal je dan ook niet verbazen dat dit nummer o.a. gebruikt wordt als soundtrack bij de trailer 
van de bioscoop film 'The Host.' Een veel belovende film, met Saorise Ronan, die ooit dat kleine meisje uit 'The Lovely Bones' speelde. Zeker een film die ik maar gauw eens ga kijken!


'Ready to rock you, ready to rock you..'
Damn, echt niet uit je hoofd te krijgen, dat nummer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hou van leuke reacties! <3