Lekker sociaal!

29 aug 2013

Kerby Rosanes

Via Deviantart, een website waar ik vaak op te vinden ben, kwam ik een super vette illustrator tegen
.


Zijn naam is Kerby Rosanes en komt uit de Filipijnen.
Hij mixt een realistische tekenstijl, waarbij hij de voorkeur geeft aan dieren, met 'crazy doodle monsters' (zoals hij die zelf noemt) en laat die in elkaar over lopen. Nog nooit zo iets bijzonders gezien. Echt een hele vette stijl. Wat me ook opvalt is dat hij alles gewoon met een fineliner heeft gedaan en in een simpel schetsboekje, echt dikke respect daarvoor.
Laat ook zien dat talent niet persé allerlei luxe middelen nodig heeft om te slagen in de uitvoering.

MOLESKINE DOODLES Page 17
"Journey"

Voor meer van zijn fantastische werken ga naar de website!

9 opmerkingen:

  1. Wow,amazing work...I like your pretty blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets nessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In een woord: briljant! Ik vind z'n werk echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige tekeningen, hier heb ik echt bewondering voor! Liefs, Savannah
    PS; doe je mee met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat gaaf! Vooral die uil vind ik mooi :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my goodness, did you draw this by hand??? Simply amazing!!

    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Samantha Mariko

    No, I didn't. Kerby Rosanes did. But I'm anyway glad that you like it!
    His work is amazing <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van leuke reacties! <3