Lekker sociaal!

13 jun 2014

Stage bij Tina

Hee hallo!

In een vorige post liet ik een illustratie zien, die ik gemaakt heb.
De kamer-opruim illustratie, met de kleren die op de grond willen blijven liggen.
Bedankt voor jullie lieve reacties! 
Weliswaar, word ik er een beetje verlegen van, maar is wel heel leuk om te lezen!
Ik ben wel vaker lekker creatief bezig, maar waarom ik specifiek deze illustratie heb gemaakt, heb ik nog niet verteld..

Goed, ik zal het verklappen!
Zoals veel van jullie weten studeer ik Communicatie en volgend jaar ga ik naar het 3e jaar.
En, bij het 3e jaar hoort een stage!
Dus, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gesolliciteerd voor de tekst-stage op de redactie van het meidentijdschrift de Tina van Sanoma. Hét meidenblad waar ik in mijn jonge jeugd zwaar verslaafd aan was.
Tijdens de sollicitatieprocedure moest ik een super leuke proefopdracht maken en 
ik kon het niet laten om het wat op te leuken met zelfgemaakte-illustraties. Vandaar..

Best spannend allemaal, maar sinds gister kan ik officieel, met véél plezier aankondigen dat ik,
vanaf augustus de tekst-stagiaire op de redactie van de Tina zal zijn!

Super tof!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hou van leuke reacties! <3