Lekker sociaal!

5 sep 2014

Diabetes update :)

Hallootjes apennootjes,

Het werd weer eens tijd voor een update, dus hier is hij dan.

Het gaat goed met mij. Diabetes wordt steeds makkelijker en  ik weet de koolhydraten steeds beter in te schatten. Ik heb steeds minder een hypo of een hyper en eigenlijk ben ik er ook helemaal niet meer verdrietig om dat ik diabetes heb.

Leuk is anders, maar het hoort nu gewoon bij mij.  Dat mag ook wel, want ik loop er nu al een half jaar mee rond. Wat gaat de tijd eigenlijk snel, als je er bij stil staat!

Ik voel me zelfs zó goed, dat ik weer ben begonnen met autorijlessen.
Ik heb al heel veel lessen gehad en ik kan best goed rijden. Eigenlijk was ik vóór mijn stop al klaar om examen te gaan doen. Maarja, soms loopt het dus niet allemaal zoals gepland. 

Nu ga ik er vollop tegen aan en hoop zo snel mogelijk (en voordat mijn geld op is)
mijn rijbewijs te hebben. 

Voordat het zover is, moeten er wel wat dingetjes geregeld worden. De eigen verklaring bijvoorbeeld. Om te verklaren dat je helemaal gezond bent en dat het een goed idee is om je zelfstandig in een auto te laten rijden.

Nee, ik ben niet helemaal gezond (vanwege mijn diabetes) maar,
het is wél een goed idee om mijn gewoon te laten autorijden.
Ik ken mijn diabetes nu heel goed, heb eigenlijk nooit meer hypo's, controleer het vaak genoeg per dag, heb altijd suiker bij me en heb eigenlijk voor de rest nergens last van. 
Kortom, ik neem genoeg verantwoordelijkheid voor mezelf en voor mijn diabetes. 

Stiekem ben ik al aan het kijken naar een leuk autootje voor mezelf!
Spannend! Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hou van leuke reacties! <3