Lekker sociaal!

15 mei 2014

Feestjes en Shotjes




Hallootjes!

Vandaag is het donderdag en dat betekent dat het weer bijna weekend is!
Wat zijn jullie plannen? Ga je fanatiek sporten, een verjaardag vieren, lekker shoppen of heb je een feestje?
Wordt vast NICE! Ik ben goed gehumd, (is het te merken?..) want ik ga van het weekend ook naar een feestje! Normaal gesproken is het best raar dat iemand daar zo vrolijk van kan worden.
Maar sinds ik diabetes heb, (5 weken ongeveer) heb ik dat niet meer gedaan.

Ik heb er super veel zin in en tegelijkertijd vind ik het ook best spannend.
Het is namelijk 's avonds en 's nachts. Ik weet heel goed wat ik overdag moet doen,
wat betreft zorgen voor mijn diabetes. Maar 's nachts? Hm, dat is wel nieuw. 

Maar, ik zorg gewoon dat ik al mijn spulletjes meeneem in een super hip 'uitgaans-tasje'
en dan hoef ik me nergens zorgen om te maken. 
Bloedprikker mee, insuline mee, suiker mee en gaan met die banaan!
Daarbij, is het feestje vlak bij het treinstation. Er rijden (gelukkig) nachttreinen,
dus als ik me echt niet meer goed voel, kan ik altijd nog naar huis!

Jippie de pippie!

Toedeloetjes,

Claudia




2 opmerkingen:

  1. Veel plezier op je feestje! Ik hoop dat het allemaal goed gaat met je diabetes, maar als ik zo lees houd je er wel heel goed rekening mee dus dat komt vast goed! Zelf heb ik nog niet zo heel veel plannen voor dit weekend; ik ben net weer beter nadat ik iets van 2 weken ziek ben geweest, dus ik wil het rustig aan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve berichtje! Oh wat vervelend! Waar had je last van? Wel fijn dat het al weer wat beter gaat!

      Verwijderen

Ik hou van leuke reacties! <3