Lekker sociaal!

16 mei 2014

Vakantiekriebels



Joehoe!

Na dagen achterelkaar door de koude regen naar school te moeten hebben gefietst,
ben ik super blij dat vandaag lekker het zonnetje schijnt!

Dat lekkere weer brengt mij al helemaal in een vakantiestemming.
Dit jaar gaan mijn vriend en ik voor het eerst samen op vakantie, spannend!
Maar, we hebben eigenlijk nog geen idee waar heen..
Ik lig het liefste de hele vakantie aan het strand, lekker koolhydraat-arm-sapje erbij,
(Ook op vakantie heb ik diabetes..) soms even slenteren door een leuk dorpje en 
heerlijk slapen in een prachtig en comfortabel bed.

Maar,
 mijn vriend gaat volgens mij het liefste kamperen, vlotten bouwen en mountainbiken..
Tja, dat is wel even wat anders. Een beetje beweging is wel leuk, 
maar zo'n sneeuwwit strand en helder blauwe zee is wel héél verleidelijk. Geef toe. ;-)

Dus, wij moeten ons nog maar even oriënteren waar we naar toe gaan dit jaar. 

Hebben jullie al vakantie plannen? Alle tips zijn welkom!

Toedeloe,

Claudia

. | via Tumblr




2 opmerkingen:

  1. Ik ben nog maar net terug van vakantie (we maakten een road trip door de VS). Denk dat mijn volgende reis een strandvakantie gaat worden. RELAXEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga deze zomer op reis samen met de broer, waar naartoe? Dat beslissen we de dag ervoor, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van leuke reacties! <3